B O N J O U R F E L L A S
PESKO
Thursday 1 March 2012 • 20:52 • 0 comments


Annyeong!

Ok, title hari ni pasal PESKO. Ape tu? Pesta Kokurikulum doe. Kau ada? Pfft. Alhamdulilah, PESKO kali ni berjalan dengan lancar. And I think PESKO kali ni a lil bit different dengan PESKO yang lepas, sebab tahun ni aku terlibat la jugak ngan sukan. Sikit je lah. ;AAAA; aku happy sebab rumah BIRU menang keseluruhan untuk tahun ni. Alhamdulillah. Tak pernah pernah menang, kali ni menang plak. Huhu, thank God.

Tapi ada jugak yang sedih. Nak jadi kan cerita, tahun ni PBSM kalah!! waaaaaaaa! Sedih gilakk aku. Mananya tak sedih, ahli ahli kawad practise nak rak, pagi, petang, malam. Tapi sekadar dapat no. 4 from 6. Kak kak form 5 expecially Kak Nad, sedih bapak kau. Aku pun turut sebakk masa pengumuman tu, tau tak. Tak puas hati tak puas hati. Nape tak menang ha? Erm aku rasa mesti ada salah permarkahan ni. Mesti la punya. So, aku nak share sikit gambar masa PESKO semalam. Hee~ let's the picture talk .

                                                             Busy prepairing for the 'kawad'

                                                                        Kewl .______.

Ok, tu je lah ehh. Malas aku menaip malam malam ni. Kakakh :) Ppyong~


? PPREVIOUS
FUTURE ?