B O N J O U R F E L L A S
Random -,-
Saturday 31 March 2012 • 06:48 • 0 comments


Annyeong! /bow. Fuhh. Berkurun aku tak menulis kat sini. Berhabukk dahh blog aku yang tak seberapa ni kan? Aku tengah fikir ni. Bila nak edit blog? emm, malaaaaaaaaaaaasss ! srsly, aku memang malas tahap dewa sekarang ni. So, memandangkan aku dah la tak menaip kat sini, tolong izinkanlah aku menaip dengan sepuas puasnya kat sini hari ni ya? -,-

Random 1
FYI, minggu depan aku akan pergi kem kat Min House, Kubang Kerian, Kelantan. Dekat je. Tak la jauh sangat dari rumah aku. Frust jugak sebenarnya. aku nak jauh. Bak kata orang 'jauh berjalan, luas pandangan'. Betul tak? Tapi tak pe laa, lagi pun dapat la jugak experience kan? And FYI sekali lagi, ni first time aku sertai kem anjuran sekolah aku tau. So, a lil bit excited la. Lebihlebih lagi aku jadi fasilitator Jr. Happy gilakk tau!

Kem tu start hari Khamis ni sampai hari Sabtu, 5-7 April 2012. ;aaaaaaaa; tak sabar betul rasa ni! huhu

Random 2
Hari ni sekolah aku buat Karnival Jubli Intan untuk menyambut ulangtahun ke 75 tahun sekolahh aku la. Well, banyak gilaa kot gerai-2 kat sekolah aku. And begitu jugak lah dengan manusia. Actually ramai dengan budak sekolah aku dan sekolah aku versi lelaki je. -,- Orang-2 kampung ada la jugak datang, tapi tak ramai sangat. Tapi apa-2 pun, it's really fun though!

Tadi, masa perasmian Jubli Intan tu, Persatuan Briged Bakti MML berkawad formasi depan Menteri Besar /lupa nak cerita, menteri besar Kelantan pun ada jugak tau/ . Ngehee~ Tergelakk besar aku tengok diorang. Muka diorang, diorang cat. Sebelah hijau, sebelah hitam. Macam askar la pulak aku tengok. And masa diorang start perform tu, -,- tak nak cerita. Sangat melucukan. Tapi aku nak puji la jugak. Kaki tak paras pun , tapi file tetap sama. *Rasa-2 lahh. Applause sikit kat diorang xD


Ok lahh. Aku berhenti setakat tu je la dulu. Aku nak berehat jap. Letihh gila ronda-2 satu sekolah masa Jubli Intan tadi. yeom/ ppyong~


? PPREVIOUS
FUTURE ?