B O N J O U R F E L L A S
Kalo betol aku cincang 14.
Thursday 12 April 2012 • 02:02 • 0 comments


Annyeong everyone! Fuhh, aku rasa post ni macam scary sikit kot. Tapi yang pasti nya ada kena - mengena ngan L oppa. Hehe~

Ok, ceritanya berlaku kat sekolah. Tadi, aku baru turun dari tandas. Masuk je kelas, Alia jerit nama aku. Buang tebiat ke apa budak tu. So, aku pun tanya la, 'Gapo gak?' Then, dengan muka sedihnya dia cakap 'Takdi, saing aku oyak WGM musim baru L nga Suzy!' Aku pun, what? wtf wtf asdfghjkl ! >< Aku hentak-2 kaki. Tak leh tahan wei! Alia cakap 'Nok jerit weh sero'. Memang lepas tu aku takde mood lansung. Alia siap tido dalam kelas. ;AAAA; tekeyy


asdfghjkloiuyrtg -,- tapi, yea ada tapi . Tadi aku tweet la.

Infinite L and Miss A Suzy will be on WGM? Oh, please. I hate it! Please say it is false !
Haha, sakit hati gilaa aku time tu. Lepas tu ramai gila kot orang RT tweet aku tuh. Tapi, lepas tu ada orang tag aku. Dia cakap sume tu rumor je. It's all not true.

": Infinite L and Miss A Suzy will be on WGM? Oh, please. I hate it! Please say it is false !" lol this.. not true
Haha. Bersyukur gila aku lepas dapat tahu, it just a rumor. Fuuuhh! Ada orang cakap April Fool. Ptuihh! Nak wat April Fool pun jangan la main ngan Infinite. Tapi, kalau la rumor ni betul, memang aku nak cincang 14 la PD WGM tu. Aku pantang kalau dengar nama bias aku ada kait-mengait ngan WGM -,-


Ok, sekarang aku dah happy. Tak ada dah yang perlu di risau kan -,- LOL gif di atas. Aku rindu B1A4. huhu. aku rasa macam aku curang kat B1A4. ;A: sekarang ni aku kuat spazzing kat BtoB. Minhyuk tu kiut gilakk! Muka dia sebijik dengan Woohyun kot. Ok lah, aku stop kat sini luh. Nak spazzing JR plak. ppyong~


? PPREVIOUS
FUTURE ?