B O N J O U R F E L L A S
PPT . Titik noktah
Thursday 19 April 2012 • 06:48 • 0 comments



lol the gif. Ehh, lupa nak bagi salam. Assalamualaikum ! ngehehe. Budak kat atas tu tomei tak? OFC. srsly, aku rinduu gila B1A4. Entah. Aku pun tak tahu nape. And aku rasa aku sangat sangat curang dengan Baro. Baby, I'm Sorry. Someone else come to my life >< keh. stop talking nonsense.

Okeih. PPT dah dekat. ;aaaaaa; aku takut. Tak tahu kenapa. Aku takut. Arrgh! Aku kena bersungguh lagi. Tapi, you all know right? I'm a lil bit lazy :P Haha, paham paham la kenapa. Hidup aku dengan KPOP macam ni lah jadi nya.


Omo! Abang kat atas tu cute gila kot. eh, jap. Abang ke kakak? lol Abang lah. Srsly, muka macam perempuan.Comel gila. Ohh, Ren aku. Hee~ kalau Sherry baca post ni, sah sah aku kena bebel 24/7 kat dia. lol dia tak bagi aku kacau si Ren ni :p

Okeh, ni aku nak luah sikit kat sini. Well, aku nak tanya sapa eh? Kalau aku tanya blog ni pun , macam la kau leh jawab --' aku ni lurus sangat kah? -,- Aku ni selalu je kena prank tau. Macam aku ni percaya je apa orang cakap.
Kadang kadang tu rasa macam aku ni bodoh je -,-
Pfft -..- aku rasa memang patut aku ikut cakap Anis.
Anis : Kau pakai la plaster atas hidung or kat pipi ke. Nampak kewl sikit. Srsly aku cakap, memang nampak ganas gilaa. //ayat di translate
Haha. kewl ha. Dah lama aku nak pakai plaster atas hidung. Kewl doe. Tapi masalahnya aku takde plaster :p lol aku dah merapu ni. Ok lah. Nak check FB plak. Ppyong~


? PPREVIOUS
FUTURE ?