B O N J O U R F E L L A S
Random 2
Sunday 1 April 2012 • 05:42 • 0 comments


Annyeong! Aku kembali lagi hari ni. Eh-2 aku dah tukar skin larr. Hhaa, semalam bukan main malass lagi kan? Tapi tangan aku ni gatai sangat nak tukar skin. Tambah-2  lagi blog aku ni duk merengek suruh tukar baju. *apa yang aku merepek ni? Forever tak pandai tulis intro.

Okeih, hari ni aku nak sambung post random semalam. Memandangkan aku ada banyak cerita untuk diceritakan. //yelasangat .

Random 3
Semalam aku ada sebutkan pasal Karnival Jubli Intan kat sekolah aku kan? Haa, karnival tu tamat hari ni lah. Tapi sekarang ni tak habis lagi. Majlis penutup pukul 11 malam nanti. Taknak cerita pasal tu. Nak cerita pasal ni. Tadi, macam yang sudah sedia maklum, sekolah aku versi lelaki memang datang seluruh sekolah la kat sekolah aku. Plus sekolah-2 lain bawah Yayasan Islam Kelantan. Fuhh, ramai gilaa manusia kat sana tau -,- memmang sesakk gilaa. Nak jalan tu, memang hanya Allah je yang tahu. Tambah-2 lagi masa kat gerai. Nak boleh ko dapat makanan yang kita beli tu, memang berkurun la . Berebut memang lazim lah. Tapi yang tak tahannya, berlaga bahu sama itu lelaki maa. //maluuu

And tadi, memang banyak la peristiwa berlaku. Dari satu ke satu lagi. Yang buruk ada, happy pun ada.Memang cukup satu pakej lah >.< Haha, stop cerita pasal nih.

Random 4




;AAAAAAAA; this 7 dorkies really cheering my day! Haha. Pagi tadi aku jumpa Alia, Syida , Dilah. Aku tengok kat tudung diorang. Guess what they are wearing? Button Infinite!! Comei gilakk kot. Aku wat hobi tengah-2 padang. //jeritjerit Diorang bertiga tu duk senyum macam kerang busuk je. Aku tanya beli kat mna? Alia jawab 'Aku beli, wei. Wat sendiri lah'. Aku tanya lagi, 'Mung wat mano? Aku nok jugok -,-' Alia dengan bangganya jawab 'Haha, ada lagi 3. Mung nok?' Aku terus jawab 'Nok laa!!' Alia :'Boleh. Tapi 3 ringgit la'. Tanpa apa-2, aku amik purse aku, pastu kasi 3 ringgit kat diorang. Alia bagi button pastu aku letak selaluh button tu kat tudunga ku. Fuhhh~ happy gila dapat pakai button tu. Sampai ada sorang laki ni tegur aku 'waaa, INFINITE!!' Kenal jugak dia Infinite ehh? hoho. Nak tengok tak button tu macam mana? Emm, takyah la. Malas aku nak upload pic plak. >.<

Forever Lazy ;_______;
Okei la. Tangan aku dah kebas dahh ni. Aku stop kat sini lah dulu kay? Aku nak ber-meseji ngan kawan aku plak ni. Yeom/ppyong~

                                                             Rawrrrrrrrrrrrrrrrr


? PPREVIOUS
FUTURE ?