B O N J O U R F E L L A S
I.N.F.I.N.I.T.I.Z.E
Thursday 10 May 2012 • 22:12 • 0 comments


Annyeong and Assalamualaikum everybody.

Okeh, blog aku memang berhabuk gila. Aku check tadi, ada kulat ._. sori hiperbola saya terlalu hiper. Aku tak tahu lah kenapa, rasa macam malaih gitu nak update entry. Malas nak menaip -,- yela sangat. Kat FB tu bukan main banyak lagi status aku tulis ._.

I.N.F.I.N.T.I.Z.E ! ;A; aku dah tak sabar nak tunggu benda alah ni.1 5 May 2012. Tu tarikh keramat. -,- Tapi masalahnya, tu la tarikh aku exam lol. Kenapa perlu comeback masa aku exam? Bengang betul. So, nampaknya, aku akan ketinggalan zaman tersangat la. FYI aku exam 2 minggu. Ohh, tertekan gila. Memang aku akan tertinggal jauh la dengan INFINITIZE nanti. Semua fangirls dok fangirling, aku sorang je dok reveise subject ><;; Act, bukan aku sorang je kan? Ramai lagi kot -,-

So, exam aku start hari Isnin ni. Berapa hari lagi? 3 hari lagi kau >< aku memang tak ulangkaji lagi. Science memang banyak lagi aku tak reveise. lol aku malas gila. Baik aku duk depan screen ni. Bolehh la aku fangirling menggila dengan biases aku kan? -,-


Ok lah, aku nak habiskan Tutti Frutti aku yang nampaknya macam nak cair je tu. Hee~ balik je dari tuisyen tadi, mak aku belanja Tutti Frutti. Cerah je mata aku. Dalam kelas tadi memang mengantuk gila. ><

LOL. Bye ~


? PPREVIOUS
FUTURE ?