B O N J O U R F E L L A S
PMR victim's life
Friday 29 June 2012 • 03:13 • 0 comments


TeenFinite <33 Love this so much!

Annyeong and Assalamualaikum.

Ohyeah, I'm back! Fuhh, rindu gila aku dengan benda alah ni. luls. Takpun actually. Aku rindu kat Twitter aku. Benda alah tu memang buat aku addict. Walaupun kadang-kadang tu rasa macam menyampah sebab tak boleh tulis lebih dari 140 subject. Tapi aku memang sayang Twitter aku. Dan tlist aku. Semuanya baik baik tau. lol ayat skema. Semuanya sekepala dengan aku. Terharu tsk tsk


Ok, sekarang ni dah penghujung Jun. Lusa dah Julai. So, that's mean lebih kurang 3 bulan saja lagi PMR akan membuka tirai. Cewwah. Dan seriously aku nak cakap nih, aku memang takut gila dan gila. Nak kata aku dah sedia tak jugak. Hmm.. Akhir-akhir ni aku ada banyak berfikirlah. Aku rasa yang aku baru saja insaf. Apakah? Ye. Bulan 7 baru nak insaf -,- Jangan tiru aku ya. Korang kena study hard exam eh. Aku pun. Aku memang kena study hard. Eh, bukan. sekarang ni tak pakai dah study hard. Aku better study smart. Yep. Aku rasa better macam tu,

Selama 2 minggu berturut-turut ni, sekolah aku buat Seminar PMR tau. Okey, seminar memang membantu. Seriously, aku cakap lepas pergi seminar tu, aku rasa macam lebih nak study -,- ayat bajet je, tapi tu memang betul. Aku memang nak 9A untuk PMR nih. And satu lagi, Bahasa Arab aku dah improve tau. Aku happy gila. Memang terima kasihlah Ustazah Ruhaini, cikgu first yang aku jumpa yang hafal nama pelajar dia sorang-sorang. Saya sayang ustazah! luls over -,-




Ayam aku yang paling comel kat atas. Ahh, Lee Byunghun. Awak buat otak saya asyik replay part awak rap dalam To You saja, tau tak. Dan mulut saya ni asyik nyanyi part awak tu je tau tak. Awak buat saya gila bayang. Sama dengan Kim Myungsoo. Applause la kat korang berdua. Sebab berjaya buat saya gila bayang. luls mengarut. Okey lah. Aku dah tak nak mengarut lagi kat sini.

Adios


? PPREVIOUS
FUTURE ?