B O N J O U R F E L L A S
School lifeuu~
Tuesday 28 August 2012 • 06:42 • 0 comments

Trolololo comel kot awkward smile JongIn nih -___-
Annyeong and Assalamualaikum

Hari ni 28 August. Semalam birthday Sungyeol. Tapi aku tak sempat pun wish him HAPPY BIRTHDAY -,- Sedehhh. Kalau Yeollie tahu ni, mesti dia sedih. Sebab adik ipar dia ni tak wish birthday kat dia lol ape aku mengarut nih?

LOL so actually aku nak cerita sikit pasal school life aku ;____; bajet sungguh aku rasa. So, akhir akhir ni aku sibuk sikit sebab aku sekarang asyik ada meeting. Ceh macam ahli korporat meeting nih. FYI, aku ni ahli PBSM so seniors aku dah plan nak buat satu program. Program ni kira macam program amal la. Tapi diorang kata diorang taknak handel. Diorang nak seniors handel. So, actually benda ni challenging. Sebab aku memang tak penah ada pengalaman dalam hal ni -,- So, wish me luck keh.


Tadi lepas meeting kira kira pukul 4 lebih, aku nak dah nak balik. So, aku masuk kelas aku nak ambik beg. Masuk je kelas terkejut berok aku tengok meja aku penuh kena conteng. PENUH KAU PENUH .

Hannan Myungsoo's Style. Inpiniteu. HoyaBusanStyle. LOL Hannan Busuk. 
Statement tu antara tertera di meja aku. Semua ni kerja Sherry dan Hanis. Mula-mula diorang dapat lari, tapi last last dapat jugak dengan aku. LOL aku rasa lebam tangan diorang kena pukul dengan aku -,- act tak kuat sangat. Pukul sepoi sepoi bahasa -,- Tapi jangan risau diorang tak jahat sangat. Diorang conteng dengan kapur je lol takut jugak aku. Takut takut tak tanggal -,- Yang best and lucunya, akhir sekali Sherry dan Hanis yang cuci meja aku. Haha! Padan muka ;___;


Bila aku boleh dapat benda alah nih ? -___-
Haha best la kawan aku kan? lol okay lah. Aku kena stop kat sini. Study. Byep.

Amigo~


? PPREVIOUS
FUTURE ?