B O N J O U R F E L L A S
BLOCKTOBER | EVERYTHING
Wednesday 17 October 2012 • 08:03 • 0 comments


Annyeong and Assalamualaikum

Akhirnya aku kembali setelah sebulan? 2 bulan? Entah dah berapa bulan aku tinggalkan blog kesayangan nih. LOL. Ekceli as you all know sekarang memang masa freedom aku lah. Why? Sebab PMR kan dah habes. So, semua PC kat rumah ni, internet, TV semua aku conquer. Umi Abah aku tak tegur pape pun. Diorang wat derkk je ;_; Ohh happy nya akuu. Nilahh masa yang paling aku tunggukan selama ni. Akhirnya tercapai jugak. Hehe. Freedom untuk sementara sahaja ;_; Tahun depan SMU pulak ;_;
*rosak mood*


BABY BABY AKU NIIHH DAHH COMEBAAAACK! *NANGIS*
Block B imnidaaa! Akhirnya. setelah 8 bulan hiatus, uri babies comeback with whole new concept. HOMAIGAWWWD. Nillili Mambo seriously awesome gila. Abang Yookwon seroisly, handsome, swag, and cute. Lawak ada part Yookwon bukanmen lagi belagak nak tembak orang tengok-tengok takde peluru. LOL his suprised face. COMELLLL! Comell sangat sangat. B-bomb dancing boy gila HAWWT menari macam tu. Zico the swagest, Jaehyo sekshi tak pakai baju, Taeil semakin comel pakai spec tu lol, Pyo cantek rambut putih, Kyung pulak kejar ayam LOL. Nangis aku tengok MV diorang. Tak sedih pun. Cuma aku terharu, sedih happy tengok babies aku dah besar T^T


Tengok, comelkan Abe Yookwon akuu ;__;
Adios.


? PPREVIOUS
FUTURE ?