B O N J O U R F E L L A S
TELEPATHY
Thursday 1 November 2012 • 22:47 • 0 comments


 


Annyeong and Assalamualaikum

Eigomonina ~ Budak tak cukup umur kat atas tu OMOMO~ Jinjja kiyeowo. BabyIlhoon really made up my days lewls. Yew know, recently, I think I don't really fangirling with Myungsoo neither Ljoe -_- Hmm did I cheated? -_- ;A;

Okay, intro macam asdfghjkl pehal tetiba aku speaking kat atas tu -_- dan pehal aku asyik buat jjikjjik ni -_-  Oh pls this entry really doesn't mean anything. Ok, actually aku nak luah perasaan sikit kat sini. Hmm kebelakangan ni aku l o n e l y . Paham tak lonely. Aku rasa macam aku invicible. Halimunan. Takde sapa pun nampak aku. Everyone ignored me. Hm yes like that. Aku jadi semakin emotional sekarang. Aku sedih.


*tukar mood* Cekidauut. Semalam aku ada mimpi tau ;AAA; Abe Myungsoo masuk dalam mimpi aku semalam ;AAA; srsly aku memang happy tahap gaban. Mimpi tu macam ni, abe Myungsoo call aku. Dia cakap dalam Korean all the time and aku tak paham sepatah haram. So aku cakap dalam Engrish and suruh dia cakap Engrish. Suddenly dia hang up -_- How could you oppa. Hm walaupun kecewa, tapi mimpi itu tetap indah. Sebab ni first time Myungsoo masuk sengsorang dalam mimpi aku. Hari tu Dongwoo ada menyibuk sekali LOL

Oppa kejam c(:

Aku rasa entry ni memang tak bermakna lansung. So aku patut stop kat sini. Byee~

Ppyong~
 


? PPREVIOUS
FUTURE ?