B O N J O U R F E L L A S
desperate
Friday 21 June 2013 • 04:28 • 0 comments


Assalamualaikum and Annyeong!

Okay its been a while since i last type here right. Haish i really, really dont have any idea what to type. Since i left blogging for about 6 months -_- So it's feels like idk how to type an entry anymore lol

Ok tujuan aku type entry hari ni sebab aku nak tukar url blog ni. Ok ni mungkin yang ke 3 kali aku tukar url ni. Dan aku decided aku nak tukar as 'oreoljoe'. Ok sounds weird tapi url ni gabungan makanan kegemaran dan 'orang' kesayangan aku. Lol orang pun boleh. Ok since i love oreo so much aku letak oreo dengan Ljoe bunyi sedap la pulak. Kan? Tak gitu? -_- ok

Ok baru nak masuk objective sebenar. Actually aku dalam mood HIATUS sekarang ni. Dah 3 minggu aku tak online. Ni aku online pun sebab parents aku keluar. Online senyap-senyap. Ok sedikit nervous takut takut nati depa balik mampus aku. Haha takut la sangat. Macam tak pernah buat. Ok jadi sepanjang aku hiatus ni memang aku tak tahu menahu tentang dunia kat luar. I mean, the oppars' doing. Nothing. Obseo.Entah apa la yang dorang buat. tah tah nak datang Malaysia. Dushhh aku lansung tak tahu -_- Poor me TTuTT


Rookie group BTS tu pun aku tak terspazz lagi. Hm ke patut aku give up dengan rookies? Hm entah nanti aku fikirkan. Oh ye dalam 4-3 hari lagi aku kena pergi kem -_- ok muka aku baru nak putih semula kena pergi kem pulok hangus la pulok muka aku sheet -_- seriously bulan ni letih dengan kem, kawad, results yang tah macam ape la wehhhh T_T sobs aku harap parents aku tak marah la sebab results aku memang pfffftt. Anyway aku harap kem tu berjalan dengan baik. Dan tolong doakan aku. Harap2 team aku menamg untuk kawad formasi bagi PERDANA ni. Amin :D

Ok thats all for now. Ppyong~

Adios


? PPREVIOUS
FUTURE ?