B O N J O U R F E L L A S
LONG TIME NO SEE
Saturday 1 June 2013 • 08:11 • 0 comments


Assalamualaikum and Annyeong

HAI EVERYONEEEEEE. Finally Im back after about 6 months. Fuhh gila lama aku tinggal blog yang tak seberapa ni ;_; Serious ni, aku memang dah lupa url blog ni otl tapi nasib baik petang tadi aku teringat balik. Macam tahu tahu je aku rindu blog ni kan u_u

Memandangkan dah dekat setengah tahun aku tinggal blog ni dah tak update ape-ape, semestinya memang ada banyak sangat perubahan kan. Okay ye ye. Masa aku tinggalkan blog ni hari tu, ultimate bias aku masih lagi Myungsoo. Thats why la url tu 'myungsoobebe' haha. Tapi sekarang guess who? Ok mestilah si Byunghun pengarung jantung. Serious sekarang ni Myungsoo turun ke tangga yang ke berapa aku tak tahu T.T Mian oppa

Aku tak tahu nak tulis apa. Serious! Ni aku update pun sebab dah lama sangat tak menulis di sini. Acewwah aku update ke tak macam ada orang peduli puiih perashan. By the way, sekarang aku dah FORM FOUR. Ye form four wahai anak anak. tahun penting dan amat meletihkan. Tahun ni SMU. Oh ye, aku belum tulis ape ape pasal PMR aku kan? Pfft no need to. Back to the topic, aku mesti struggle gila gila tahun ni sebab SMU tu susah. Serious susah


Thats all for now. Tangan dah cramp. Dah lama tak menaip lama lama haha alasan. Aku tak tahu nak taip apa lagi. K bye and awooooo

Adios


? PPREVIOUS
FUTURE ?