B O N J O U R F E L L A S
Baca tu betul betul. Jangan sekilas pandang je ._.
Sunday 13 May 2012 • 01:36 • 0 comments



Assalamualaikum and Annyeong.

Ok, hari ni aku online jugak. Walaupun dah sedar yang esok exam. lol padahal memang tak sedar-2 pun. Ni la dia contoh budak PMR yang sejati -,- asdfghjkl tolong ignore intro aku yang macam ayatkeling tu. Forever camni .

Okeh, back to the topic. Haha hari ni aku nak cerita pasal peristiwa yang berlaku semalam. lol aku takde masa semalam. So, aku post hari ni lah. Okeh, semalam memandangkan aku malas nak membaca -,- aku pun pergi godek godek kat blog kak Nana Johari. Cunn gilaa kot blog dia. Jelly I ~ Pastu aku ada baca entry ni

Kalau nak baca entry tu tekan sini
So, aku rasa macam perkara tu macam sama je dengan apa yang aku alami semalam. Yang bezanya kes Kak Nana pasal entry. Aku pasal status Facebook. So, ceritanya macam nih lol baru nak start cerita.Intro bukan main panjang Hari tu , aku ada tulis status kat Facebook. Status tu pasal ketidak puasan hati aku dengan majikan abah aku. Sebab dia pi transfer abah aku kat pejabat yang jauuuuhh gilaa dengan rumah aku ._. memang aku bengang gila. Tapi ada la sorang makhluk manusia ni banca status aku dan salah faham. Dia faham yang aku duk bengang dengan abah aku. wtf. Dia tu kira macam family aku jugak la. So, dia kasi tahu mak aku. -,- memang kecelaruan maklumat sungguh la. Memang kasi bengang.

Pastu, mak aku beritahu perkara tu kat aku. Muka aku memang masam gile lah. Mana taknya. Tak baca betul-2 pastu buat tafsiran yang bukan-2. So, conclusion nya kat sini, kalau nak buat tafsiran sesuatu perkara tu, kaji dengan teliti dulu. Tak payah laa kalau dengan sekilas pandang je, dah nak buat conclusion. Maaf la pada yang terasa. Aku just tuju benda ni kay 'dia' tu je.

Ok lah. Nak sambung study ._. Adios ~




? PPREVIOUS
FUTURE ?